FANDOM

Vítejte na české Game Dev Tycoon wiki. Game Dev Tycoon vytvořila společnost Greenheart Games, založena v červenci 2012 bratry Patrickem a Danielem Klugovými s cílem vytvořit hru, která "je zábavná na hraní, místo aby jen ždímala prachy. Míň sociální, míň ville, více hry - to je naše motto."

"Naší první hrou pro otestování těchto vod je Game Dev Tycoon, hra na styl tycoonů, kde si vytvoříte vlastní vývojářskou společnost v 80. letech. Game Dev Tycoon je inspirováno hrou Game Dev Story od Kairosoftu, což první tycoonová hra, která nás na iPhonech bavila; nicméně, již od začátku, jsme chtěli, aby hra fungovala i vypadala jinak. Chtěli jsme simulaci vývoje her, která by míň záležela na náhodě a více na rozhodnutích - trochu víc realistická. Začali jsme pracovat na něčem, z čeho se v roce 2011 stalo Game Dev Tycoon a vytvořili koncepty a herní mechanismy, stejně jako hru samotnou úplně od nuly."                

  Na této wiki najdte popis platforem i s reálným názvem,Tabulky na to jaká konzole se hodí na jaký typ hry a nejlepší nastavení vlastní hry v Game Dev Tycoon.

RozcestníkEditovat