Žánry

Žánry her jsou hlavní kategorií, která určuje, kolik bodů je potřeba v designu a technologii pro dokončení hry.

Každá hra, kterou začnete vyvíjet, musí mít žánr. Vzhledem k žánru je velmi důležité, jak nastavíte posuvníky ve vývoji hry.

Začínáte s pěti žánry a později se vám odemkne možnost jednoduchých her.

Více žánrůEditovat

Později ve hře (po roce 12, měsíci 8) se odemkne možnost více žánrů. To umožní, aby hra měla dva žánry zároveň.

Některá témata mohou získat bonus "Skvělá kombinace" pouze s určitým žánrem (například téma Piráti lze kombinovat pouze s adventurou). I po vyzkoumání více žánrů můžete stále vytvářet hry jen s jedním žánrem, druhé políčko necháte prázdné a máte tak možnost získat bonus skvělé kombinace i s tématy, jako např. Piráti.

MMOEditovat

MMO (Massive Multiplayer Online Game) je žánr z pozdější části hry. Využívá jako základ jeden, nebo dva zvolené žánry a potřebný počet technologických a designových bodů si bere z těchto žánrů. Jakýkoliv žánr, nebo jejich kombinace, mohou být základem pro MMO.

MMO nikdy nepůjde z trhu pryč samo od sebe, namísto toho se prodává, dokud jej nestáhne hráč. Tato výhoda je vyvažována rostoucími náklady na provoz MMO, které po čase překonají zisk, díky čemuž bude hráč ztrácet peníze, dokud MMO neoživí datadiskem nebo dočasně nezvedne prodej pomocí konvence.